Crediteurenadministratie

Natuurlijk begint de crediteuren administratie met het verwerken van de inkoopfacturen en beheren van de lijst met uitstaande rekeningen. Van hieruit kunnen ook budgetten gevormd worden en bewaking hierop plaatsvinden en dus zal uw kostenbeheersing doeltreffend zijn om het netto resultaat van uw bedrijf te kunnen verbeteren.

 

Van hieruit kunnen er ook prognoses gemaakt worden om uw kredietbehoefte in kaart te brengen. (liquiditeitsanalyse)

 

Administratie is nu eenmaal de samenhang van alle mutaties, hierbij is het van belang om de activiteiten in kaart te brengen en van daaruit door te rekenen. Omzet wordt gegenereerd, inkoopkosten zijn gemaakt, wanneer moeten de inkopen worden betaald, wanneer wordt het geld van uw klanten ontvangen, hier doorheen lopen dan de vaste lasten zoals huisvesting en personeel.

 

Kortom Van den Hoek administraties kan u van A tot Z ondersteunen, begeleiden en adviseren in het gehele administratieve proces om de baten en kosten zichtbaar te maken.

WordPress theme: Kippis 1.15

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten